• Latvian
  • Russian

Noteikumi un nosacījumi

Apmeklējot, lietojot vai izmantojot timekļa vietni www.ionickiss.lv, Jūs apliecināt, ka esat iepazinies un piekrītat šiem Noteikumiem. Šie Noteikumi ir saistoši visiem timekļa vietnes apmeklētājam. Lūdzam pievērst uzmanību, ka pirms pasūtījuma pabeigšanas, pircējam ir pienākums piekrist šiem Noteikumiem (tai skaitā, Privātuma politikai), bet atsakoties to darīt, pasūtījuma pabeigšana un preces pasūtīšana nav iespējama.

ionickiss.lv internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

1. Vispārīgie noteikumi

1.1.Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
1.2. Apmeklētājs ir tiesīgs jebkurā laikā pārtraukt izmantot e-veikalā un tajā piedāvātos pakalpojumus.
1.3. Apmeklētājam ir aizliegts izmantot e-veikalā iekļauto informāciju komerciāliem nolūkiem.
1.4. Pircējs preces var pasūtīt ar vai bez reģistrēšanās e-veikalā.
1.5. E-veikalā nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.

2. Preču cenas un Preču apraksti

2.1. E-veikalā izvietoto preču attēliem ir ilustratīva un informatīva nozīme. Preču vai preču iepakojuma fotogrāfija var atšķirties no reālā preču vai preču iepakojuma lieluma, izskata.
2.2. Visas preču cenas ir norādītas ar pievienotās vērtības nodokli (turpmāk – PVN)
2.3. Preču cenā nav iekļauta maksa par preču piegādi. Piegādes maksa tiek piemērota papildus preču cenai, un preču piegādes maksa ir atkarīga no pircēja izvēlētā piegādes veida. Piegādes cenas un piegādes iespējas ir aplūkojamas e-veikalā sadaļā Piegāde.
2.4. Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt preču cenas.

3. Pirkumu veikšana

3.1. ionickiss.lv e-veikalā Pircējs var veikt pirkumus visu diennakti, 7 dienas nedēļā, izņemot gadījumus, kad e-veikals nav pieejams tehnisku iemeslu dēļ.
3.2. Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.
3.3. Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.
3.4. Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.

4. Apmaksas noteikumi

Informējam, ka konta informāciju un maksājumu iniciēšanas pakalpojumus Jums sniegs “OPAY solutions”, vadoties pēc šo pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Turpinot maksājumu, Jūs apliecināt, ka piekrītat šo pakalpojumu sniegšanai un pakalpojumu sniegšanas noteikumiem.

4.1.Norēķinu valūta vietnē ir eiro. 
4.2. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma
OPAY solutions, UAB:
4.2.1.Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
4.2.1.1 Pēc jūsu iepirkumu groza apstiprināšanas maksājumu sistēma novirzīs jūs uz izvēlēto bankas lapu un nosūtīs datus par maksājamo summu elektroniskajai banku sistēmai.
4.2.1.2. Piesakieties e-bankas lapā kā parasti, un sistēma izveidos maksājumu par izvēlētajām precēm. Viss, kas jums jādara, ir jāapstiprina maksājums.
4.2.2. Visa/Mastercard karšu maksājumi
4.2.3. Kā arī veicot pārskaitījumu no jebkuras bankas. Pircējam maksājuma veidlapas sadaļā "Maksājuma mērķis" ir jānorāda pasūtījuma numurs, kas ir norādīts pasūtījuma apstiprinājuma e-vēstulē. Maksājuma nesaņemšanas gadījumā, Jūsu pasūtījums tiks anulēts 
pēc 48 stundām.
4.3. Maksas, ko iekasē banka par naudas pārskaitīšanu uz kontu, netiek iekļautas klienta rēķinā par precēm. Pārdevējs nav atbildīgs par šādu nodevu piemērošanu un/vai apmēru.
4.4. Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei OPAY solutions, UAB.
4.5. Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
4.6. Pircējs, kurš ir izvēlējies apmaksāt pakalpojumus ar bankas pārskaitījumu, apņemas nekavējoties samaksāt par preci, jo tikai pēc apmaksas saņemšanas tiek uzsākta preču sūtījuma noformēšana un preču nosūtīšanas termiņa atskaite.
4.7. Pārdevējs izsniedz pircējam faktūrrēķina elektronisko variantu. Priekšapmaksas faktūrrēķins tiek nosūtīts uz norādītu e-pastu pēc pasūtījuma apstiprināšanas. Galīgs faktūrrēķins tiek izsniegts uzreiz pēc apmaksas, un tā elektroniskais variants tiek nosūtīts pa e-pastu.

5. Piegādes noteikumi

5.1. Preces tiek piegādātas uz sekojošām valstīm: Latvija.
5.2. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. 
5.3. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē 2-7 darba dienu laikā. Paciņas piegādes ātrums atkarīgs no kurjerpakalpojuma sniedzēja.
5.4. Piegādes cena: 
5.4.1. Piegāde visos DPD pakomātos EUR 3.90.
5.4.2. Piegāde ar DPD kurjeru  EUR 5.90. 
5.4.3. Ja Jūsu iegādāto Produktu kopsumma pārsniegs EUR 40.00 – piegāde uz  DPD pakomātiem visā Latvijā būs bez maksas.
5.4.4. Ja Jūsu iegādāto Produktu kopsumma pārsniegs EUR 110.00 – piegāde visā Latvijā ar DPD Kurjeru būs bez maksas

5.5. Izvēloties piegādi ar DPD kurjeru, pasūtītie Produkti tiks nogādāti uz Jūsu norādīto adresi darba dienās laikā no plkst. 9.00 līdz 18.00.
5.6. Piegādes brīdī pircējam ir jāpārbauda sūtījuma ārējais stāvoklis kurjera klātbūtnē. Pamanot sūtījuma bojājumus, nepieciešams uzrakstīt piezīmes par sūtījuma bojājumiem vai atteikties pieņemt sūtījumu. Gadījumā ja šādas darbības netiks veiktas, Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības pret Pircēju par jebkādiem preces bojājumiem, kas ir saistīti ar iepakojuma bojājumiem, kurus Pircējs nav norādījis kurjera piegādes dokumentā.
5.7. Pēc sūtījuma saņemšanas sūtījums tiek uzskatīts par kvalitatīvu, un tādā gadījumā pretenzijas par preces ārējiem bojājumiem vairs netiek pieņemtas.
5.8. Pircējam visos gadījumos nekavējoties jāinformē Pārdevējs, ja sūtījums tiek piegādāts bojātā iepakojumā, ja sūtījumā atrodas nepasūtītas preces vai to nepareizs daudzums, nepilnas komplektācijas preces.
5.9. Ja preces netiek
izņemtas no pasta nodaļas noteiktajā laikā, preces nosūtīšanas un atgriešanas izmaksas sedz Pircējs atbilstoši piegādes cenai, kas ir spēkā iegādes dienā, neatkarīgi no tā, vai ir piemērota bezmaksas piegāde vai nē.
5.10.    Pārdevējs neuzņemas atbildību par kurjeru pakalpojumu vai citu ar piegādi saistīto pakalpojumu sniedzēju aizkavēšanos, piegādes kavējumiem, neatkarīgi no apstākļiem, kuru dēļ piegādes aizkavējums radies.
Par papildus jautājumiem rakstiet uz info@ionickiss.lv vai zvaniet +37065453353

6. Preču kvalitāte un garantijas

6.1. Katras preces, kas ir pieejama e-veikalā ionickiss.lv, dati tiek norādīti blakus katrai precei esošajā preces aprakstā. 
6.2. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka e-veikalā pieejamās preces pēc savas krāsas, formas, vai citiem parametriem, var neatbilst faktiskajam preces izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā monitora īpašību dēļ.
6.3. Pārdevējs atsevišķiem preču veidiem piešķir kvalitātes garantiju uz noteiktu laiku, kuras konkrētais termiņš un citi nosacījumi ir norādīti šādu preču aprakstos.
6.4. Ja Pārdevējs atsevišķiem preču veidiem nepiešķir kvalitātes garantiju, ir spēkā garantija, kas ir paredzēta attiecīgajos tiesību aktos.
6.5. Ja prece nav kvalitatīva, preces atgriešana vai nomaiņa ir iespējama 14 kalendāra dienu laikā pēc iegādes (preces saņemšanas) dienas saskaņā ar šo noteikumu 7. nodaļu. 

7. Preces atgriešana/maiņa/

Ja vēlaties atcelt pasūtījumu, kurā esošās preces vēl nesat saņēmis, vai atteikties no attiecīgās(-ām) preces(-ēm), kas ir iekļauta(-s) apmaksātā, taču vēl nepiegādātā pasūtījumā, un atgūt naudu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@ionickiss.lv. Reģistrēti lietotāji veidlapu par preces atgriešanu var aizpildīt savā kontā. 
UZMANĪBU: pirms atgriežot kvalitatīvas preces, lūdzam painteresēties par to, vai prece nav iekļauta neatgriežamo preču sarakstā.

7.1. Ja ionickiss.lv interneta veikalā pasūtītā prece neatbilst aprakstam vai nav saskaņā ar norādītajiem preces parametriem, Jūs to varat atdot atpakaļ vai samainīt 14 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas dienas. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
7.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāiesniedz atteikuma veidlapu, kuru iespējams atrast šeit.
Mēs izskatīsim problēmu un vienosimies par Jums izdevīgāko situācijas risinājumu. 
7.3. Preču atgriešanas veidlapu nepieciešams sūtīt pa klientu apkalpošanas e-pastu info@ionickiss.lv. E-vēstules tēmā jānorāda ,,Preču atgriešana“ un pasūtījuma numurs. Pasūtījuma numurs norādīts rēķinā un ar pasūtījumu saistītās e-vēstulēs.
7.4. Nekvalitatīvu preču atgriešana un/vai nomaiņa ir bezmaksas. Kvalitatīvu preču atgriešanu apmaksā Pircējs. Atgriežamas nekvalitatīvas preces pieņem ionickiss.lt pasūtīts kurjers. Atgriežamu preču stāvoklis tiks pārbaudīts un, ja atgriežamas preces ir kvalitatīvas, no atgriežamās summas tiks atskaitīta standarta preču transportēšanas maksa.
7.5. Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces.
7.6. Pircējam atgriežot preces ir jāievēro šādi nosacījumi: 
7.6.1. Atgriežamā prece nedrīkst būt bojāta Pircēja darbības rezultātā;
7.6.2. Atgriežamai precei ir jābūt nelietotai, iepakojumā, bez preču izskata zuduma (nebojātas etiķetes, nenoņemtas aizsargplēves un tml.) (šis punkts neattiecas uz precēm gadījumā, ja tiek atgriezta nekvalitatīva prece);
7.6.3. Precei jābūt iepakotai tā, lai piegādas laikā nerastos bojājumi.

7.6.4. Ja izvēlaties atgriezt preci ar Venipak vai DPD pakomātu starpniecību, lūdzu, informējiet uzņēmumu kontakti (info@ionickiss.lv), lai precizēt uz kuru pakomātu/paku bodi plānojat nosūtīt atgriezto preci.

7.6.5. Pie preču atgriešanas ar kurjeru, lūgums norādīt sekojušu adresi: Gerovės 25/25 Vilnius 11212; Lietuva. Tel.nr. +37065453353

7.7. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.
7.8. Tiklīdz saņemsim atgriezto sūtījumu, veiksim preces pārbaudi un atgriezīsim maksājumu pilnā apmērā vai arī saskaņā ar vienošanos ar pircēju izsūtīsim citu preci, ne vēlāk kā 14 dienu laikā.
7.9. Ja preču pārdevējs konstatē, ka klients ir lietojis preci un tā vairs nav 100% pārdošanas stāvoklī un izskatā, tad nauda netiks atgriezta. Ja nosacījumi tika ievēroti, tad pārdevēja pienākums ir nekavējoties, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no patērētāja atteikuma saņemšanas dienas, atmaksāt patērētājam par preci samaksāto naudas summu.
7.10. Pārdevējs ir tiesīgs neatmaksāt patērētājam tā samaksāto naudas summu par preci vai lietu, kamēr patērētājs nav atdevis preci vai lietu vai arī nav iesniedzis preces vai lietas atdošanu vai nosūtīšanu apstiprinošus dokumentus.
7.11. Naudu Jūs saņemsiet kā 14 dienu laikā pēc preces atdošanas (izņemot maksu par preces piegādi). 
7.12. Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).
7.13. Prece netiek mainīta un labota, ja bojājumi radušies, neievērojot lietošanas instrukcijas un noteikumus.
7.14. Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas .
7.15. Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 14 dienu laikā.

8. Pircēja personas datu apstrāde

8.1. Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.
8.2. Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.
8.3. Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz info@ionickiss.lv
Vairāk informācijas mūsu Privātuma politikā

9. Strīdu risināšana

9.1.  Visus strīdus, kas radīsies starp Pārdevēju un Pircēju, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.
9.2.  Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
9.3. Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.

10. Mārketings un informācija
10.1. Pārdevējs pēc sava ieskata var iniciēt dažādas akcijas e-veikalā, bez atsevišķa brīdinājuma mainīt akciju noteikumus, kā arī tos atcelt.
10.2. Pārdevējs visus paziņojumus nosūta uz Pircēja reģistrācijas veidlapā norādītiem saziņas līdzekļiem.
10.3. Pircējs visus paziņojumus un jautājumus nosūta uz Pārdevēja e-veikala iedaļā ,,Kontakti“ norādītiem tālruņa numuriem vai e-pasta adresēm.
10.4. Pārdevējs nav atbildīgs, ja Pircējs nesaņem nosūtītus informācijas vai apliecinošus paziņojumus interneta, e-pasta pakalpojumu traucējumu dēļ.

11. Nobeiguma noteikumi

11.1. Visi preču apraksti e-veikalā, preču fotogrāfijas un citi dati ir pārdevēja īpašums un pārdevējam pieder autora mantiskās un personiskās autortiesības uz jebkuru informāciju, kas izvietota tīmekļa vietnē.  (Pārdevējam pieder vai ir licencētas autortiesības, datubāžu tiesības, preču zīmes, domēnu nosaukumi un citas intelektuālā īpašuma tiesības visos Timekļa vietnes materiālos un informācijā) Jebkādas tīmekļa vietnē esošās informācijas vai fotogrāfiju kopēšana, pavairošana, pārpublicēšana, nodošana trešajām personām, pārveidošana vai citāda veida izmantošana bez pārdevēja kā īpašnieka atļaujas, ir aizliegta. Šī aizlieguma pārkāpšanas gadījumā pārkāpējam ir jāatlīdzina visi pārdevējam nodarītie zaudējumi.
11.2.  Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt šos Noteikumus. Ar Noteikumu grozījumiem un papildinājumiem (Noteikumu jauno versiju) ir iespējams iepazīties Tīmekļa vietnē. Noteikumu grozījumi vai papildinājumi (Noteikumu jaunā versija) stājas spēkā dienā, kad tie ir publicēti Tīmekļa vietnē, izņemot, ja Noteikumi nosaka citādi.